Sunday, April 15, 2012

1st TIME in GOLOK



oooo ! manyak best oo.. tak penah2 dlm hidup aku keluar negara.. akhirnya dpt gak merasa suasana negeri orang.. GOLOK, THAILAND.. hahah... seronok la jugak.. dpt g sane..

mule nye lepas meeting kat kota baru.. my incik manager YB panggil kami ajax p golok.. MR KDK n NAPI tak mau ikot.. tinggal la aku n SUPER ZUL.. haha.. ptg tu dlm kul 6 ptg kitorang gerak ke golok bersama manager branch n super2 lain.. ade la dlm 20 orang.. perghh ! cuak der.. mane la tau kene tembak FREE jex.. ahaa..


dlm perjalanan nk ke sempadan tu, aku kene kencing ngn zul ! siot.. dye kate naik bot 2jam !! nk muntah gak aku dgr.. sekali aku tnye en manager.. la, tak sampai pun 5 minit.. seberang jex.. ! cibai.. ahhaha


sampai jex golox kitorang naik moto g hotel.. GENTING HOTEL utk check in.. pergghh !!! complete dlm hotel tu.. CLUB, MASSAGE, KARAOKE, PEREMPUAN, 5 STAR.. HAHAHA.. juling gak la mata aku tgk awek siam ni.. HAHHA

aku duk 1 bilik ngn zul.. ishh ! sblm masuk bilik kitorang melantak dulu.. aku mkn chiken chop n zul mkn nasi kari ayam.. MAVELESSS! sedap giler.. pastu masuk bilik ready nak g goyanggggg la.. HAHAHHA..

yg seronoknya kitorang duduk meja VVIP..dpn stagee.. !! dpt tgk tiger show.. wahh ! mali mali.. ahahak...

pas penat goyang, kitorang balik hotel dan TIDORRRRRR ZZZZZZ... ahahha..
esoknye kul 12 kitorang gerak balik kelantan n singgah shopingggg !!!

-bersambung-

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a layann

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...