Sunday, April 15, 2012

SHOPING KAT RANTAU PANJANG LA PULAX !



HAHA.. lepas penat sehari kat golok.. balik kelantan semula.. kalau dah sampai kelantan, tak pergi singgah rantau panjang.. !!! mmg MENYESAL TAHAP DEWA 19 !..
sampai jex rantau, ade 1 peristiwa ngeri menimpa.. kat tempat aku makan ade kes orang mati kene tembak.. perghhh ! serammmm.. ! tgk tak kat berita ? ade kan.. seram oo..

pas jex mkn.. aku, zul, sham n incik yb g shoping.. bnyk gak aku shoping.. baju ade slm 4 helai.. tp seluar aku tak dan nk beli.. haha.. last2 beli kat kl jex.. ahahk.. sbb aku bnyk belikan utk my lovely parents la.. kebetulan 1 april hari tu burfday my mom yg ke 55.. so, aku belikan dye baju corak batik, tudung n bunga.. so swett.. for my lovely dad, haiyakkk.. ! tak bnyk la pilihan utk lelaki.. so, aku hnya dpt belikan kain pelekat khas jex.. heee... harap diorang happy dgn buah tgn yg aku bg.. tu jex aku mampu.. tu pun belum cukup dgn jasa mereka membesarkan aku.. uh !

tak lupa, bile da sampai klate.. bende paling penting semestinya KEPOK LEKOR LERRR...hahaha.... aku dpt beli kepok basah, kepok kering, baulu n dodol jex.. jadilah kan? haha

so, pas je penat bercuti kitorang pun pulang ke KL... alhamdulillah selamat sampai jam 4 pagi.. yabedabeduuuu !!!

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a seronok kan ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...