Sunday, July 24, 2011

MALAYSIA VS SINGAPURA !


RESULT --> malaysia 3 - 5 singapura !

BARISAN PEMAIN

MALAYSIA >> Sharbinee, Mahali Jasuli, Asraruddin, Muslim Ahmad, Safiq Rahim(c), Ismail Faruqi, Fadhli Shas, Safee Sali, Amar Rohidan, Ahmad Fakri Saarani, S.Kunanlan.

SINGAPURA >> Izwan Mahbud, Safuwan Baharudin, Shi Jia Yi, Aleksandar Duric, Qiu Li, Hariss Harun, Mustafic Fahrudin, Daniel Bennett, Shahril Ishak(c), Ismail Yunos, Juma'at Jantan.

PANDANGAN AKU :

1. rajagopal kene ingat ni bukan perlawanan percubaan utk menilai pemain.. FAKRI xsesuai main bhgian sayap kanan.. ! dye tak lincah! buktinya, ce tgk, sayap kanan xde function langsung ! LEMBAB KAN? padahal ramai lagi pemain yg mampu macam AMIRUL HADI!

2. ISMAIL FARUKI belum bersedia utk game besar, dye terlalu gemuruh.. tempat dye boley digantikan dengan BADROL BAKTIAR atau guna 2 penyerang (SAFEE-HADI)

3. MAHALI terlalu agresif dan mudah hilang fokus.. banyak gerakan dan jaringan berlaku dr arah mahali.. mahali WAJIB usaha dan tidak mudah hilang fokus ! yakin boley.

4. SHARBINEE lepaskkan bola yg sgt mudah ! syg~ sepatutnya, dye boley berusaha utk save bola.. ish !

5. PERTAHANAN yang mudah hilang fokus! FAZLI - MUSLIM kadang2 terlalu bersahaja dan leka dalam kotak penalti..

6. KOMUNIKASI yg lemah antara pertahanan ngn keper!

7. safiq pemain yg bagus dan bnyk idea! tp pergerakan terbatas sbb bnyk bantu pertahanan yang gugup!

8. SAFEE SALI terbukti yg dye penggempur terbaik asean dan malaysia

8. HADI YAHYA ade mase depan yang cerah .. dye bijak kawal bola

9. tanpa MATYO malaysia masih boley beat ! tp sayang kelekaan bahagian pertahanan meranapkan impian !

10. TAHNIAH PASUKAN NEGARA

28 ni ape lagi.. mengamok la kat bukit jalil ok !

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a tanah tumpahnya darahku

Saturday, July 23, 2011

WAJAH2 SEMINAR !

Ni lah antara wajah2 yang banyak berusaha demi seminar ! =)


SYAHILLA SA'ADON (Pengarah Seminar)


NURFARHANIS ROZALI (Timbalan Pengarah Seminar)


PUTERI NORAZRENSHAH (Setiausaha Seminar)


PARAMES RAJANDRAN (Bendahari Seminar)

TEAM LOGISTIK YANG HEBAT


MOHD SAIFUL ABD KADIR


CHE ENGKU AZRI CHE ENGKU AZIZ


LIM KIM LEONG



NURHANA NORAN


ANBU DEWI

EXCO TAJAAN


NUR AISYA IDRIS

TEAM PROMOTION YANG HENSEM, KACAK, BERGAYA !


SULAIMAN RAHMAN (Ketua Exco Promosi)


EN ACU (Pencaci yang paling macho ! ok.. <-- ITU TIPU)



eh ! ni aku .. LOL !


apsal gambar aku lagi ! HAHA !

walau ape pun.. ! perjuangan perlu diteruskan hingga tamat ok !

TEAM SEMINAR PALING MACHO DAN COMEL!



JEJAKA2 SEMINAR PALING KACAK !


HEROIN SEMINAR YANG CUN GILER !


ni la die wajah2 kami di seminar pengurusan dan perniagaan !
kami da usahakan sebaik mungkin... segalanya terserah kepadaNYA..
insyaAllah.. kejayaan milik kami...

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a aku kene lebey.. HAHAH

COUNTDOWN UTK SEMINAR !


HAIYAAKK ! tinggal 2 hari lagi sebelum seminar lol !
perasaan da macam2 da ni ! PERCAYA TAK ?
ni lah REALITINYA bukan FANTASI.. ! =(
kejap rase :
MALAS, PENAT, TAKUT, PENING, LOYA, MENYAMPAH, RISAU, TAK KERUAN, NAK CAMPAK BATU KAT LONGKANG, NAK BERAK SAMBIL MAKAN, NAK TIDO SAMBIL BERDIRI, XCITED, LUPE DIRI, PENTINGKAN DIRI, NAK PIJAK KEPALA ORANG, NAK HISAP SYISYA SAMPAI PECAH OTAH, NAK ROGOL ANAK DARA ORANG, NAK MAKI MACHA SEBELAH RUMAH, NAK CIOM MOLOT NGAN OMPUTEH, NAK LEPAK NGN SHIN CHAN, NAK LARRI SAMBIL NYANYI LAGU CINTA KRISTAL..

macam2 lagi la perasaan aku sekarang ni.. ishh ! bercampur aduk dan berbelah bagi.. haiyak !

ni sume gara-gara SEMINAR PENGURUSAN DAN PERNIAGAAN ! LOL..

ok tak pe.. ! aku ade 1 lagi misi... misi terakhir ari isnin ni !
kejar budak2 khdmat pelanggan, asas keusahawanan, bis kom..
wahai junior2 kesayangan ku ! tolonglah memahami tugas aku..
bagi lah kerjasama yg JITU, ERAT, MAMPAT.. demi PERPADUAN YANG UTUH.. bwuuahahhha

kan aku da keluar ayat2 politik ! FUCK OFFFFFF -

tolonglah adik2 junior ku ye... beli lah tiket segera..
jangan tunggu lama2 ok ! t aku gak yang susah.. urmmm =(
tak kesian ke kat aku yang naik muntah kejar korang hari2...
just komitmen yang HEBAT aku perlukan dr korang ye.. PLEASE (rayuan dr hati)

.................................................................................................................................

rakan seperjuangan yang terus berjuang kearah membentuk individu masa depan negara !
perjuangan kita masih belum selesai ! segera kita bersatu hati !
memperjuangkan masa depan kita.. ! ok.. done (menyampah ckp cam ahli politik) LOL

ok.. walaupun aku rase kita masih tak sedia, cuma baru 70% je..
tapi, insyaAllah.. dengan kerjasama dan usaha..
kita mampu laksanakan... ! buktikan kita boley ok !


p/s sayang aku kat korang sume.. FUCK !

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a saya nak berak !

Tuesday, July 19, 2011

PETUA NAK TINGKATKAN KUALITI AIR MANI!



kahkahkah.. sekali sekala bg info pasal seks pun ok gak kan.. drrr..
ok.. bg lelaki2 yg air mani nye meleleh je lebey..! tak cukop power!
meh bace sikit pasal info ni.. MANE TAU LEPAS NI AIR MANI PANCUT DERASSS ! HAHAHA

antara petua nya :

1. macam biasa berhentilah merokok ye.. merokok melemahkan tenaga batin korang.. pastu rokok gak dapat kurangkan sperma korang.. ish3x.. berhenti la ye.. (nsb bek aku tak merokok) HAHAHA

2. kepada lelaki yg suka pakai spender ketat2 tu.. ! ha..! mulai hari ni, pakai boxer cam aku.. KAHKAHKAH.. korang bg teloq korang tu bebas bergoyang sikit.. jangan la kurung dye.. biar dye bebas.. baru la darah korang mengalir lancar je... PANCUT PUN PADU.. HAHAHA..

3. normal la, kawal permakanan.. makan la bende2 berkhasiat.. elok ntok sperm korang tu...

4. PERGHHH ! bende ni mungkin susah sikit.. tp korang kene la usaha ye.. ! KURANGKAN MAIN SABUN DALAM BILIK AIR (MELANCAP).. hahahha.. tak elok melancap hari2 ni.. lame2 air mani korang berkurang.. pastu pancut pun just meleleh je... HAHAH.. so, melancap la 2 minggu sekali ke.. ok!

5. ha ! jangan banyak sgt amek alkohol, arak2 ni bagai.. bahaye ooo....

cukup la 5 petua yang aku list down ntok korang tu..
hope korang boleh try praktikal dalam kehidupan seharian.. HAHAHA
mane tau lepas ni pancutan korang lebih PADU, MAMPAT, JITU, UNGUL DAN BERKETERAMPILAN.... hahahaha

usaha k.. ! jgn t da kawin nyesal..
sebab cepat kalah ngan bini.. BUAT MALU WEII !
biar bini tumpas.. yg penting kita POWER.. kahkahkah (mcm aku ade pengalaman jek)

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a air mani power punye,,.!

TERPAKSA DALAM PAKSAAN !


kahkahkah ! bodo la sial ~ =.=
pagi tadi aku dan team promotion buat perjumpaan dgn budak2 bisnes kom~
dorang ni ade dua grup.. ! aku da lantik ketua bg setiap grup ni ! terbaekk !
grup 1 ketuanya sufiya n grup 2 (din)! yess

so, aku dgn berani2 takut + tak sedap badan coz bangun pagi muntah2.. sial la !
datang ke kolej terus ke student centre.. FUHH ! DALAM HATI MALAS NAK MAMPOS!
oleh kerana tugas.. aku teruskan gak usaha nak dapatkan audiance ! LANCAU..
sampai2 aku tengok LEEMAN, AZRI, SEYPUL da sediakan kerusi ntok dak2 ni !
WAHHH ! baik nye korang.. KALAU AKU MMG TAK LA...!
HAHAHAHAHHAHA....

ok ! aku pun suh dorang duk dalam grup dorang..
mule2 agak susah la nak kawal dorang ni ! ADOI ~ aku bukan fesilitator LOL!
aku cume nak jual TIKET je.. HAHAHA
lame2 aku dapat kawal situasi dorang.. paling susah grup 1.. hishh !
tekanan gak limpa, hati, jantung, teloq teengok dorang ni..
EH SIALLL LA ! PUII...

dengan bantuan team promosi yg profesional dan rajin ..
kitorang mulakan sesi mengutip duit tiket sebanyak RM10.. KAYO! KAYO! haha
lepas tu aku bagi sikit sesi taklimat kat budak2 ni..
antara nya :

pakaian : FORMAL (jgn la pakai selipar jepun wei!), pakai ID..
masa : berkumpul sharp 10 PAGI !
buat report --> bergantung pd puan amalina ..
kedatangan diambil ! jeng jeng jeng!

tu lah antara taklimat ringkas aku.. HAHAHAHHAHAHA

korang semua terpaksa datang seminar aku sebab korang kene buat esymen!
tak ade alasan.. so, pelajar2 bisnes kom yg masih tak mendaftar..
cepat2 la cari aku atau ketua grup korang sebelum hari jumaat!
kalau tak hilang markah esymen...

p/s credit to akmal sbb sempat amek gambar.. sory gambar blur.. HAHA

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a kesian...

Monday, July 18, 2011

PAS TUNDUK DENGAN DAP !


aku sembelih 18 sekor-sekor puak2 DAP ni, baru die tahu erti PENYESALAN agaknye !
ehhh ! siaalll la ! pui...
menyirap pulak rase nye bila aku nak citer pasal tajuk aku tu!
palat la.. rase cam nak mencarut 7 hari 7 malam je.. ! eh sialll la. !

oiiii puakkk PAS oi ! hang pa kata hanpa suma perjuangkan islam kan? kan? kan?
duk sebuk sana sini laung nak laksana hukum hudud!
pi kehulu hilir dok canang puak2 UMNO-BN kapir ! eh siall la !
sekarang ni ape jadi la sial? adoiiiii

dulu nak jadikan negara ni negara islam lau menang pilihan raya !
la ni bile duk bawah bontot DAP ! tetibe tukar jd NEGARA BERKEBAJIKAN ! hak tuii !
mana perjuangan dasar hangpa sume lol !kate parti islam..
awat nye la ni da keluaq dr perjuangan noh !
ape lancau la siall !

lau negeri sekecik kedah pun hangpa tak dapat laksana hudud !
camner lak nak laksana kat malaysia yang besar gedabak ni oi ! ce citer !
da baguih da kate segala premis hiburan ditutup sepanjang bln ramadhan..
nak hormati bulan suci islam..!
sekali KAPAL SIGH bg kate dua.. sampai nak bawa ke mahkamah..
terus kecot teloq si AZIZAN.. hok tuii ! terus tarik balik penguatkuasaan..
adoiii ! ape lancau weiii.. takut sangat ke hangpa sume ni ngn DAP ha?

bile DAP nak gune nama ALLAH.. PAS setuju..
bile DAP pakai hadis hujah kat parlimen.. PAS biarkan..
bile KARPAL kate "langkah mayat saya dulu kalau nak buat negara islam".. PAS duk diam
bile DAP ambil hak melayu-islam PULAU PINANG.. PAS goyang kaki..
bile DAP buat perhimpunan BERSIH.. PAS barisan hadapan !

eh.. ! pae lancau semua ni lol !

bile PAS nak laksana hudud.. KARPAL cakap "langkah mayat saya dulu kalau nak buat negara islam"
bile PAS nak tutop premis bulan ramadhan.. DAP (KARPAL) cakap nak bawak mahkamah..

baguih la tu ye cik timah oii !
ape DAP buat hang duk setuju... ape PAS buat DAP bangkang habis2..!
ape nak jadi lah ngn PAS ni !
jgn kerana POLITIK dan KUASA.. anda semua sanggup menggadai agama dan bangsa anda!
ingat! ape yang anda buat .. yang atas maha melihat..
renung2kan.. jangan sampai islam lenyap disebabkan kelalaian kita !

m'Cry KoNkLuSi
a.k.a aku BENCI PAS

Wednesday, July 13, 2011

JADUAL SEMINAR YG PADAT !



yeesszaaa ! hari2 jadual full oo !
senang gak bile dapat P.A yg baik ni (merujuk pada LALIK).. HAHAHA
segala jadual da tersusun ! nak jumpe siapa sok!
nak pergi mane sok.. ! sume da tersusun ! cayalahhh

esok nye jadual :
9-10 - kelas cik zalila
11-1 - kelas pn amalina
1.00 - jmpe pn amalina (student khdmt plnggn & bis kom)
2 ptg - bengkel seminar
bengkel xtahu abes kul berapa!
pas bengkel rakan sekerja yg lain saiful, lim, azri akan jumpe beberapa lect !
nak promosi kelas ke kelas.. yeeee ! penat =( tp berbaloi =) HAHA

pergh ! banyak lagi bende yg tak setle..
tinggal seminggu je lagi sebelum seminar ! fuiyooo !
da boley meletop kepala hotak ni.. haiyakkk !
tak pe.. usaha tangga kejayaan ! yeezzaaa !

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a aku manyak bizi oo !

Monday, July 11, 2011

BILE AKU MEREPEK CERITA SOAL CINTA !



uwarghhhhhhh ! makkkk...
tetibe je~ biol ke ape! LOL..
adoi.. tadi aku pi la bace kisah2 cinte aku dulu..

tetibe terpikir lak.. takde ke pompuan nak kat aku ni ! HAHAH

adoi.. aku still menunggu tahun 2014..
8 jun 2014 bermakna genap 5 tahun aku buang perasaan cinta dalam diri aku !
tarikh tu juga bermakna aku da kembali mencari gadis2 utk dijadikan peneman..

bukan senang la cibai ! da 3 tahun aku buat tak tahu ngn pompuan !
aku xnak pikir soal cinta ! KORANG INGAT SENANG KE? pui !
susah la sial ! memendam perasaan hari2 tau x.. !
paling aku tak tahan tu.. terpaksa pendam nafsu ! BWUUHAHAHA..
yela.. KALAU bercinta boleh la PEGANG2 sikit2...
ala, paling kuat pun RINGAN-RINGAN JEK.. HAHAHAHA...
kan ke best name tu..! korang tak seronok ke sial.. !

tu la.. kalau da terpakse pegang pd janji yg direka sendiri !
AMEK KAU ! 5 TAHUN TANPA CINTA... haha

...................................................................................................................................

adoi.,. tibe2 aku terpikir lak !
bile la aku nak bercinta ni.. kawan2 syok je berdua2 an.. !
WOI ! AKU PUN NAK OII ! SYOK JE KORANG PEGANG2 ! sial la korang ni!



TAK DE SAPE KE NAK PEGANG AKU?
AKU PUN NAK GAK KENE BELAI2 MANJE.. KENE GIGIT2 CINTA.. KAH KAHKAH




MALAS LA AKU LAYAN KORANG !

...................................................................................................................................

OPS ! warning ! tu hanya merepek je k !
jangan sangka aku lelaki hidung belang ! HAHAHAH



nampak tak wajah aku wajah yg bercahaya keimanan ! hee~

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a cinta aku tarak !

BERSIH 2.0 "KOTORKAN" AGAME ISLAM !



HA.. ! MENYIRAP JE PALE HOTAK AKU LAU NAK CITER PASAL AMBIGA ! PUI..
korang tau tak sape ambiga tu yg korang duk haruk sangat sokong.. zz
korang mesti tak tau kan ape yg dituntut AMBIGA pasal agama korang kan?
kesian puak2 BERSIH sebab sanggup KOTORKAN agame korang duk bawah bontot ambiga ! PUI !

......................................................................................
ANTARA TUNTUTAN AMBIGA !

1. Seseorang anak yg dilahirkan oleh ibu bapa Islam tidak seharusnya secara terus terang menjadi orang Islam.

2. Orang bkn Islam yg telah memeluk Islam perlu diberi kebebasan utk kembali ke agama asal dan tidak boleh dikenakan tindakan undang-undang.

3. Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh Mahkamah Sivil.

4. Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam.

5. Org bukan Islam tak perlu dikehendaki menganut Islam jika ingin berkahwin dgn Or Islam, dan Org Islam perlulah dibenarkan keluar Islam sekiranya ingin berkahwin dengan Org bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

6. Seseorang atau pasangan suami isteri yg menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.

7. Org bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dgn seorang yang memeluk Islam hendaklah diberi hak menuntut harta pusaka selepas kematiannya.

8. Kerajaan hendaklah menyediaka dana yg mencukupi utk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat org bukan Islam sebagaimana kerajaan menyediakn dana yg sama utk masjid.

9. Org bukan Islam hendaklah dibenarkan menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.

10. Bibel dalam BM dan bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan diedarkan kepada umu secara terbuka.

11. Pelajaran agama bukan Islam utk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.

12. Program-progra berunsur Islam dalam bahasa ibunda hendaklah ditiadakan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan utk disiarkan dalam bahasa ibunda masing-masing.

13. Org Islam yg membayar zakat tidak seharusnya dikecualikan dari membayar cukai pendapatan dan wang hasil zakat sepatutnya digunakan juga utk keperluan orang bukan Islam.

14. Sepatutnya Islam tidak disebutkan sebagai pilihan pertam masyarakat Malaysia seperti dalam soal pkaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.

..................................................................................
TAHAP BENGANG AKU PD ORANG ISLAM.. ! MEH AKU JELASKAN SIKIT..

1. korang yg islam ni, nanti da kawin, da beranak pinak 20, 30 orang.. agame ape korang nak letak kat die..? KAFIR? pikir la org islam oiii !

2. korang setuju mualaf kembali murtad? korang sanggup tgk jek? pui.. korang agak2 lah.. agame islam ni macam tukar baju ke?boleh tukar2 pakai.. BANGANG !

3. HA! ni yg buat aku lagi menyirap ni.. abes tu kalau korang nak bercerai ke ape ke.. orang kafir ke yg kene tetapkan hukum.. silap2 orang kafir yg duk baca ayat quran dan jatuhkan talak ntok korang.. TAK DE AKAL KE APE?

4. bagus la.. lepas ni catat kat IC korang, agame BEBAS.. tak yah letak status ISLAM sebab lahir2 pun korang da bebas pilih agame.. TAK KE BODOH NAME TU !

5. yg ni lagi aku panas bace ! bangang ke ape.. ! malas nak ulas panjang2.. korang nampak sendiri kan yg korang tengah perjudikan agame korang.. LOL !

6. bagus lah ! silap2 anak ko da tukar jd kafir.. bahalol toi !

7. ha ! korang da mati t.. senang2 je orang KAFIR ni dapat harta korang.. korang ade ape? HABOK PON TARAK !

8. ye.. kepala letak lutut ke ape? da terang2 negara ni negara islam.. kompom la penyelengaraan utk orng islam didahulukan.. kalau ade org islam yg menyokong usul ke 8 ni aku tak tahu nak cakap pe.. PI LA JILAT BONTOT AMBIGA.. LAGI BAGUIH !

9. yes.. lepas ni korang jumpe orang kafir, tibe2 die cakap ASSALAMMUALAIKOM !.. korang nak jawab pe? pastu bile anak korang da beso.. die tanye korang "ayah, ibu, ALLAH tu tuhan sape? cine pun ALLAH, india pun ALLAH, omputeh pun ALLAH, islam pun ALLAH.." korang nk jawab pe? tak kan nak jawab "kita semua sama nak.. ade ape pada nama.. da tu ambiga nak, die dewa ayah waktu muda2 dulu.. ikot je ye nak.." BANANG KE APE? HAK TUUUII !

10. bagus la.. esok, luse, korang nye anak bace bible kat rumah.. pastu, lagi sennag jadikan bible matapelajaran wajib kat sekolah.. BODOH ! TAKDE OTAK !

11. ha.. mcm aku cakap tadi.. silap2 pasni anak korang sume keliru.. aku ni agame ape? hak tui !

12. cantik kan !! korang berdakwah pakai bahase jepon, korang sorang je paham.. sedangkan agame lain, dakwah pakai bahasa ibonda dorang ! ADOI.. JANGAN JADI BODOH LA ORANG ISLAM OI !

13. korang tahu maksud dan kewajipan bayar zakat kan? utk ape bayar zakat? ye.. sebab korang syang si AMBIGA tu.. korang sanggup bg wet zakat kat agame lain sedangkan agame korang sume kene tindas! APE LANCAU WEII !

14. ha yela.. lepas ni.. dak2 darjah 1 pakai skirt g sekolah.. xpun pakai BRA NGN SPENDER TERUS.. lagi sennag.. BABI NYE AMBIGA!

..................................................................................

so? ape sal korang tunduk ngn ambiga ni?
orang kafir secara senyap melagakan umat islam.. ASTAGA..
tak cukup ke lagi kenikmatan hidup y korang kecapi kini?
ape lagi yg korang nak BERSIHKAN? ape? tak nampak ke sebenarnya korang dah kotorkan agame korang..

huh ! panas mendidih otak aku bile pikir ni...
tak sangka aku punya ramai orang islam PAS kat jalan raya semalam..
mane orang kafir? berapa kerat org kafir yg ade? boleh jelaskan..?
nampak tak semua yg ade tu orang melayu islam..
astaga ! korang ni ape nak jadi ha?

KETUA PERHIMPUNAN BERSIH --> AMBIGA (ANTI-ISLAM)
pengikut2 BERSIH -->
ANWAR IBRAHIM (org islam)
ABDUL HADI (orang islam)
NURUL IZZAH (org islam)
MAHFUZ (org islam)
MAT SABU (org islam)
A SAMAD SAID (org islam)
DAN ORANG MELAYU ISLAM YANG LAIN..

ade korang nampak karpal, lim guan eng, kit siang,????
takde kan.. dorang licik korang tau x..
pergunakan org melayu utk agenda dorang...
LANCAU !

SEYESLY AKU CAKAP...
orang yg ikot bontot ambiga semalam menjatuhkan reputasi islam di mata dunia !
shit.. aku malu mengaku korang saudara islam aku..
sebab perjuangan korang hanya sia2..
kembali lah ke landasan yang benar .. !

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a aku BENCI BERSIH !

LANGKAH SELAMAT !



susah gak kalau asyik ambek langkah selamat jek kan?
sekali sekala kene gak memberontak.. ! tunjukkan ketakpuasan hati..
mane boleh duk diam sekadar mengangguk !
sampai bile jadi pak turut? sampai bile nak kene tindas kan?

tapi tak salah gak.. kalau dah hati mmg suke ditindas..
duk je kat tepi bontot orang..
tak mo buat keputusan sendiri pon payah gak !
adeiiii ! bahaye oo amek langkah selamat je hari2...
lame2 ketara kelamahan diri.. ish3x..

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a sekadar pedoman diri

Sunday, July 10, 2011

SEMINAR PENGURUSAN !

video

seminar pengurusan dan perniagaan "your road map to success starts here !"

tajuk : Seminar Meningkatkan Kemahiran dan Keyakinan Dalam Komunikasi
penceramah jemputan : ALLY ISKANDAR
tarikh : 26 julai 2011 (selasa)
masa : 10 pagi - 1 petang
tempat : dewan teater kolej PTPL Shah Alam
tiket : RM 10 SAHAJA

ARTIS JEMPUTAN : MUS MAY !

ni peluang terbaik untuk bertentang mata dengan personaliti popular tanah air ALLY ISKANDAR dan penyanyi rock lagenda 80-an MUS MAY..
mereka akan menggegarkan anda !
jangan ketinggalan untuk menyaksikan kehebatan mereka berdua !
terdapat juga aktiviti2 menarik dan gerai jualan ..
anda pasti terhibur ^^,

soooooo.... ape tunggu lagi !
dapatkan tiket korang segera !

hubungi aku segera untuk tempahan tiket..
014-2311731 (acu)

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a seminar pengurusan
aku tahu, sejak akhir2 ni aku banyak menyusahkan orang..
aku nak ucap sejuta terima kasih kat korang yg jd tulang belakang aku..
terima kasih kerana sokong aku selama ni..
terima kasih kerana memahami aku..
terima kasih kerana tidak penah merungut ! =)

sejak kebelakangan ni aku da banyak menyusahkan korang semua..
aku da tak tahu berapa banyak jasa korang kat aku..
aku da xmampu nak balas segala kebaikan korang..
aku tengah mengalami zaman kegelapan aku..
korang lah yg bersama2 aku memberi aku sikit semangat & sokongan..
tanpa korang.. aku lemah ! mungkin aku sukar hadapi hidup aku..
sejak 2 bulan kebelakangan ni, korang lah peneman aku !
jatuh bangun aku korang ttp setia..
thnks SAHABAT ku..







antara sahabat yg sentiasa bersama aku susah senang ~

EZUAN ALI












orang yang pertama aku jumpa kat shah alam..
roomate terbaik aku ! thnxs sebab ko banyak suport aku..
banyak bantu aku jalani hidup aku..
susah senang kita sama2.. ko da macam abang aku !
ko kawan terbaik pernah aku jumpa ! thnxs wan

HILMI HIFZI




manje, ko banyak ajar aku ttg kehidupan..
ko banyak bantu aku susah senang aku..
aku tak pernah marah hal sem lepas.. !
aku da tak pikir pun pasal bende tu.. biar lah bende da jadi =)
yg penting ko sahabat aku ! thnks manje..
susah aku nak balas jasa ko..

LEEMAN LALIK






terima kasih sebab masih setia berkawan dengan aku!
aku tak tahu mcm mane nak balas jase ko.. thnxs a lot~
aku da banyak susahkan ko ! ko kawan terbaik aku !

SURES SUBRAMANIAM




satu2 nya kawan india yg terbaik aku ade !AHHA
ko mmg best sures.. ko da mcm abg bg aku.. !
susah dpt kawan perihatin mcm ko.. thnks sures =)

SYABLY ABDULLAH



wah ! aku teruja sebb aku berkawan dengan ko..
ko mmg terbaek.. ! ko sangat baek bg aku..
terima kasih sebab banyak bantu aku sya,
aku tak mampu nak balas jasa baik ko selama ini...

NURFARHANIS




aku pernah cakap ko my special fren !
ye ! ko ttp special fren bg aku.. thnks nis..
semoga persahabatan kita kekal selamanya..

DAYANG SHAHIEDA






akak, thnks sudi amek adik sbg adik angkat..
thnks sebab sanggup kongsi susah senang..
terima kasih sebab jd akak terbaik adik..
adk tak kan lupe akak.. =)

dan tak lupe kawan2 aku yg lain...
malas nak masukkan gambo... HAHA

semua yg kenal aku.. korang adalah kawan aku k !
nak senaraikan sorang2 penuh jap gi bende ni..
thnks a lot k.. ! aku hargai perkenalan kita..


m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a persahabatan itu indah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...