Tuesday, July 19, 2011

TERPAKSA DALAM PAKSAAN !


kahkahkah ! bodo la sial ~ =.=
pagi tadi aku dan team promotion buat perjumpaan dgn budak2 bisnes kom~
dorang ni ade dua grup.. ! aku da lantik ketua bg setiap grup ni ! terbaekk !
grup 1 ketuanya sufiya n grup 2 (din)! yess

so, aku dgn berani2 takut + tak sedap badan coz bangun pagi muntah2.. sial la !
datang ke kolej terus ke student centre.. FUHH ! DALAM HATI MALAS NAK MAMPOS!
oleh kerana tugas.. aku teruskan gak usaha nak dapatkan audiance ! LANCAU..
sampai2 aku tengok LEEMAN, AZRI, SEYPUL da sediakan kerusi ntok dak2 ni !
WAHHH ! baik nye korang.. KALAU AKU MMG TAK LA...!
HAHAHAHAHHAHA....

ok ! aku pun suh dorang duk dalam grup dorang..
mule2 agak susah la nak kawal dorang ni ! ADOI ~ aku bukan fesilitator LOL!
aku cume nak jual TIKET je.. HAHAHA
lame2 aku dapat kawal situasi dorang.. paling susah grup 1.. hishh !
tekanan gak limpa, hati, jantung, teloq teengok dorang ni..
EH SIALLL LA ! PUII...

dengan bantuan team promosi yg profesional dan rajin ..
kitorang mulakan sesi mengutip duit tiket sebanyak RM10.. KAYO! KAYO! haha
lepas tu aku bagi sikit sesi taklimat kat budak2 ni..
antara nya :

pakaian : FORMAL (jgn la pakai selipar jepun wei!), pakai ID..
masa : berkumpul sharp 10 PAGI !
buat report --> bergantung pd puan amalina ..
kedatangan diambil ! jeng jeng jeng!

tu lah antara taklimat ringkas aku.. HAHAHAHHAHAHA

korang semua terpaksa datang seminar aku sebab korang kene buat esymen!
tak ade alasan.. so, pelajar2 bisnes kom yg masih tak mendaftar..
cepat2 la cari aku atau ketua grup korang sebelum hari jumaat!
kalau tak hilang markah esymen...

p/s credit to akmal sbb sempat amek gambar.. sory gambar blur.. HAHA

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a kesian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...