Friday, March 23, 2012

TOP 3 DEALER FOR FEBRUARY..



alhamdulillah.. aku msh pegang title top dealer.. mantain 5 kali berturut2.. bukan senang ntok aku kecapi kejayaan camni.. HAHAH.. dah macam anugerah bntang popular lak... menang bintang paling popular.. 5 kali berturut2 tu... bukan senang.. HAHHAHAH..

aku sentiasa berpegang pd prinsip "bila dah ade kat ats.. kita kene takut utk jadi kat bawah..." sbb tu aku sentiasa cuba kekalkan ape yg aku dah ade skrg ni..

thanks pada yg bnyk bg tunjuk ajar kat aku sampai aku berada pd tahap ni.. dari angka kosong aku merangkak.. sampai aku berada pd tahap aku skrg ni.. jasa kamu semua sukar aku balas.. tak terkira nilainya pd diri aku.. aku ingat pesanan kakshila.. "yet, bila kat atas jgn lupa diri.. hargai org yg bnyk bantu ko" ye ! thnks kak coz selalu berpesan kat aku..

kejayaan takkan dtg bergolek tanpa usaha... so, usahalah bersungguh2..

ni wajah2 bintang popular edutex utk bulan february.. (ariff,OYET,paan).. taniah coz jd antara yg terbaik dlm kalangan terbaek...

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a the best

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...