Friday, September 16, 2011

PERJALANAN HITAMKU!

saat ni aku melalui saat2 sukar.. aku masih tercarei2 hidup aku.. guys ! aku mintak maaf sebab lama tak call or mesej korang semua.. bukan aku lupakan korang.. tp aku sedang betulkan hidup aku.. aku tengah serabut.. aku mintak maaf sangat..

sekarang ni hidup aku tak menentu.. jiwa aku kosong.. aku sendiri tak tahu kenapa.. aku tak boleh pikir dengan baik.. aku takk mampu buat keputusan aku.. aku serabuttt.. seyesly, jiwa aku sakit..

AKU MINTA MAAF !

aku harap korang dapat cari kehidupan korang sebaik mungkin.. aku doakan kebahagiaan korang semua.. tu je yg mampu aku lakukan.. semoga korang berbahagia hingga keakhirnya..
suatu hari nanti pasti kita akan berjumpa..

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a dah mati

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...