Friday, September 16, 2011

BARU AKU PAHAM !

kegelapan menghatui kehidupan aku kini.. pelbagai dugaan yang diberikanNYa dalam masa seminggu ni.. aku di uji bahwa kehidupan realiti tak lah semudah seperti makan kuaci.. kehidupan yang bakal aku tempuhi sangat mencabar dengan persekitaran yang memerlukan duit.. ! wang ! RM ! susah nya hidup tanpa kertas yang memberi nilai pd manusia.. bayangkan, hanya sekeping kertas , kita mampu utk teruskan hidup kita.. sukur hebat !

ya A llah, kenapa kau uji aku begitu berat saat ni.. aku sukar buat keputusan.. buat pertama kalinya dalam hidup aku.. aku tak mampu buat keputusan aku sendiri.. aku lari dari dunia realiti aku.. kenape ! aku takut nak hadapi realiti sebenar.. aku takut dengan EGO aku sendiri.. kenapa dengan aku ! =(

aku bersyukur padamu ya Allah, kerana kau bg aku sedikit kesusahan dan aku peroleh sejuta peluang baru.. memeang berat aku tempuhi dugaan tu.. sukar utk aku terima kenyataan.. argghhhhhhh ! seminggu kau biarkan hidupku tanpa haluan... hidupku bagaikan unggas yang bebas terbang kemana2 dan berhenti utk tido danm makan.. tiada tempat utk aku tujui.. terima kasih atas dugaan yang sangat m,encabar hidup aku saat ini..

walaupun terlalu berat utk aku terima dugaan ni, tp aku bersyukur pada mu ya ALlah sebb kau dah tunjjukkan pada aku apa itu ERTI SAHABAT.. aku dah mula rasai makna sahabat bila senang bersama, bile susah pun bersama.. saat aku mengalami tekanan hidup yang tinggi, aku tak sangka LALEEY, FARINA, SURES kekal kat belakang aku.. tak putus2 bg aku semangat utk terus kan perjuangan aku.. sentiasa bg aku nasihat sehingga aku kenal erti perjalanan aku sebenarnya..

aku bersyukur pdmu sebab memberikan aku insan yang sangat baik dan sanggup besusah senang dengan aku.. aku sangat terharu .. aku tak kan lupa jasa korang semua.. aku akan cuba sedaya upaya aku utk membalas setiap jasa korang terhadap aku.. pengorbanan korang pd aku sgt ternilai.. aku tak mampu meluahkan dengan kata2.. cukuplah reaksi aku menunjukkan betapa sayangnya aku kat korang...

aku tak tahu, kenapa aku begitu lemah.. perasaan aku mudah tersentuh... emosi aku selalu menangis mengenang nasib aku saat ini.. tp aku ttp yakin pd diri aku yang aku akan kuat hadapi tekanan hidup ni.. sebb di belakang aku ade insan2 yng memberi aku semangat dan dorongan..

hari ni mungkin aku sedikit beremosi.. segala yang aku tulis datang dr kalbu hati aku.. aku sangat terharu dengan pengorbanan yang korang tunjukkan.. =(

saat ni.. aku sangat penat.. badan aku dah tak cukup kuat.. aku kehilangan banyak masa tidor aku.. aku kehilangan segala hiburan aku..

oleh itu, aku rase sampai masa utk aku undurkan diri.. sampai masa aku pergi.. sampai masa aku tak kan kembali.. aku dah tak sanggup menyusahkan orang sekeliling aku.. aku dah terlalu bnyk menyusahkan orang.. sudah sampai masanya aku berlalu pergi dan mulakan hidup baru yang lebih baik..

satu hari aku akan kembali.. untuk membalas setiap jasa baik semua sahabat2 aku.. sahabat yang selama ni banyak mmbantu aku menjalani hidup di SHAH ALAM.. aku tak kan lupakan korang semua..

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a aku derita

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...