Friday, September 23, 2011

PAHITNYA GULA.. !


kalau aku dapat katakan garam itu manis..mesti ramai yang sangkal.. ya ! bg aku tu lah satu kebenaran.. gula tak selalunya manis dan garam tak selalunya masin.. macam juga laut.. tak selalunya pasang..ada kalanya akan surut.. (p/s korang paham aku melalut ape?)

sebenarnya aku mula terasa hidup aku kosong.. aku asyik hampa.. hampa dgn perasaan aku sendiri.. aku tak sangka begitu hebat dugaan yang tuhan bg kat aku sedangkan aku masih lalai mengejar dunia aku.. aku tak perasan dugaan yang aku tempuh kebelakangan ni bnyk mengajar aku utk aku bersyukur atas nikmatnya.. ! tp. itulah manusia.. aku terus hanyut dengan buaian aku.. urmm..

tp alhamdulillah.. ! seteruk mana pun keadaan aku skrg ni, aku bersyukur pd nya sbb bg aku peluang utk menyendiri.. aku dapat selami dan berfikir sedalam2 nya tentang musibah hidup aku.. terang sedikit pintu hatiku disuluh cahaya.. aku terbuka pintu hati utk membaca buku BIOGRAFI MUHAMMAD BIN ABDULLAH.. ya ! ni lah masanya utk aku mengenali lebih dekat pejuang agamaku itu.. aku berharap aku tidak terlambat untuk mengenali baginda dengan lebih dekat..

insyaAllah~

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a terangnya cahaya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...