Monday, October 17, 2011

KEPUTUSAN BERAT !


yeahh.. mmg dalam hidup ni actually kita kene bekorban utk sesuatu.. kadang2 kita kene bekorban tak kira sebesar mane pun pengorbanan kita ..

tak pe la.. mungkin takdir aku bukan kat tempat tu.. aku sayang nak benti dari kerja ni.. sbb kerja ni bnyk ajar aku erti bisnes yang sebenar.. dari sini actually aku bnyk belajar mcm mane org yg berjaya memulakan perniagaan.. dan mcm mane pula kita nak hadapi tekanan.. aku mmg minat dlm bidang bisnes.. yurp ! dari kecik lagi aku da minat...

mungkin ni bukan mase yg sesuai utk aku buka bisnes.. tp hakikatnya aku sedang berniaga sendiri.. dari sini aku dah belajar banyk ttg bisnes.. aku akan capai matlamat aku 2 tahun dari sekarang.. mungkin aku terlewat seketika.. tp tak mungkin aku terus hanyut..

aku akan berusaha capai cita2 aku !

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a jutawan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...