Sunday, October 2, 2011

KENALAN BARU DI TEMPAT BARU !


sekarang aku kembali sbg pekerja.. ye ! mmg enjoy keje ni.. best sesangat.. enviroment syiokkk ! membe tmpt keje terbaek.. aku suke la keje ni ! hati sudah ada ma sama ini kerja.. tp.. belom mantap.. HGAHAHHAHA...

YB, abg nafi, kak syila, abg hafis,kak su, fendi, kak yi, ariff,chibi, min, zul, kodok, am, abe, zana..

pui ! layan beb.. pale deme mmg sempoi.. just aku tak blh masuk lg la.. yela.. aku baru kenal..HAHA.. aku mmg susah sikit nk mesre ngn org.. tp lame2..tau la pale giler aku camner.. HAHA.. g pun aku da de azam baru.. xmo la cam zaman2 kolej dulu.. haruk tak tentu pasal.. bnyk buat keje giler.. cukup la.. now.. kene la matured sikit.. jd pendiam.. belajar dr enviroment.. HAHAH.. jgn tak percaya aku dah pendiam sikit n pemalu.. jeng jeng jeng..

tp nk buat camner.. ni la hakikat..ahha

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a boss

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...