Monday, August 22, 2011

MEMORI TERBAIK DI DUNIA ! part 1



urm~ lame aku tak meluahkan perasaanku kat blog tersayang ni~
oke! firstly aku nak citer pasal Seminar Pengurusan Dan Perniagaan..
ni projek last sem aku lahh..! ya be da be duuuuuuuu....
congratz pd semua member2 yg bersusah payah dgn seminar..

pagi sebelum seminar, sume dah mengelabah oo... kelam kabut prepare utk kali terakhir..

sejam sblm seminar, aku sebuk highlight senarai tmpat duduk.. haisshhh !



proses pendaftaran bermula....tp posing lu! penting tu..HAHA



sebahagian dr audiance yg da daftar.. fuhh ! ramai bebbbb..HAHA



mc --> Cik Hani



tu diaaaa ! bacaan doa dr Azri.. terketaq2 pala lutut noohh !..HAHA



tu diaaaa ! VIP kitaaa .. sape lagi kalau bukan mentor i yg comeyyy..
cik CT laa..hoho.. thnks cik atas ucapan yg penuh bermakna tu.. terharu @-@



ketibaan penceramah jemputan ! ALLY ISKANDAR OOOOOO



persembahan pembukaan dr sanggar mustika..

aksi2 ALLY ISKANDAR







oleh krn internet lembab tahap cipan menonggeng ..
so aku amek keputusan utk membuat siri kedua... kikiki

bersambunggg...

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a berjaya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...