Saturday, July 9, 2011

AKU MEYUSAHKAN ! AKU MINTAK MAAF..



Sejak kebelakangan ni bnyk bende yg merungsingkan kepala aku!
semua bende yang aku buat rase serba tak kene =(
aku tak dapat fokus kat SEMINAR aku..
aku tak dapat fokus dengan kerja-kerja aku..
aku tak dapat fokus dengan diri aku..
aku tak dapat fokus dengan kawan-kawan aku.. =(
banyak lagi bende yg m'buatkan aku tak dapat nak fokus..

.......................................................................................

urmm ~
terima kasih lah blog ku kerana jd tempat aku meluah perasaan..
hanya kau yg nampak air mataku..
terima kasih sudi menjadi peneman saat dukaku =(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dekat sini aku nak memohon maaf kepada semua rakan perjuangan aku kat SEMINAR..
aku tahu korang MARAH, TERASA HATI, TERSENTAP, MENYAMPAH, KECEWA, BENGANG, MENYIRAP, RASA NAK PUKUL AKU, BENCI, NK MENCARUT KAT MUKA AKU, NAK LEMPAR AKU NGN BATU, NAK BUANG KAHAK KAT MUKA AKU.. dan yg sewaktu dgn nya..
aku sedar semua tu, aku sendiri perasan dengan diri aku..
aku da kurang SERIUS dgn SEMINAR aku.. =(

aku cuba jadi profesional..
aku buang segala masalah peribadi bile dalam bekerja..
aku cube bagi sepenuh tumpuan dalam kerja..
tp nyata aku tak mampu nak tipu diri aku sendiri..
aku tak bagi 100% tumpuan dan kerjasama dalam kerja..
aku banyak bermain EMOSI =(

sebenarnya aku dah putus harap..
sebelum seminar bermula, aku bersungguh2 nak jayakan seminar sbb kepuasan diri dan untuk tunjuk kat family aku..
TAPI ~
sejak akhir ni, semua dah berubah =(
aku jadi benci dengan seminar.. aku dah tak nak buat seminar..
AKU NAK BENTI DARI KOLEJ ! SUMAPH =( TU AZAM AKU SKRG NI..

ape guna aku abeskan belajar kalau family aku tak gembira..
malah aku hanya menyusahkan diorang !
aku tak sangka, hampir 2 tahun aku belajar dan..
ni saat2 terakhir sebelum aku kecapi kepuasan hidup aku,
kenapa baru sekarang nak cakap.. !
kenapa baru sekarang bagi tahu yang aku menyusahkan korang semua !
kenapa tak dari awal lagi..
tak de la aku bersusah payah masuk kolej ni !
takde lah aku bersungguh2 untuk membanggakan kedua org tua aku..
lebih baik aku berhenti dari awal dulu lagi !
KENAPA BARU SEKARANG NAK CAKAP SEMUA BENDE TU.. =(

KENAPA....
KENAPA....
KENAPA....

JAWABLAH ! BG TAHU AKU KENAPA !
kenapa seksa hidup aku.. sekurang2 nya bg tahu yg aku menyusahkan dr awal lagi !
tak pun tunggu sampai aku habis belajar..
KENAPA SEKARANG?

SEDAR TAK .. aku perlukan sokongan family aku semua..
aku perlukan korang ! bukan LEMAHKAN SEMANGAT AKU..
TOLONGLAH PAHAM SITUASI AKU...
AKU KAT AKHIR SEMESTER.. AKU PELU KAN SOKONGAN SEMUA ORANG SAAT2 GENTING MACAM NI..
bukan jatuhkan MORAL aku..

ya Allah~
patut ke aku teruskan perjuangan aku..
tidak ke sia2 perjuangan ni !

SERABUTTTTT !
SERABUTTTTT !

tolong lah aku..
SUPORT AKU.. !
bukan DOWN kan aku..
sekali ni je..
tunggu lah sampai aku habes belajar !

TOLONGGGG.. AKU MERAYU !
AKU SUJUD KAT KAKI KORANG.. ! TOLONG FAHAMI AKU..
HANYA TINGGAL 3 BULAN JE LAGI..
bantulah aku.. sokong lah aku..
aku merayu =( aku merayu sangat2..
JAGNGAN BUAT AKU MACAM NI...

...................................................................................

aku dah tak tahu ape tempat aku kat seminar tu..
aku dah tak de hala tuju yang tepat tentang seminar..
bukan aku GIVE-UP dgn seminar kawan2..
tapi.. AKU RASE KOSONG.. tak guna aku teruskan seminar..

InsyaAllah.. aku cube jadi profesional..
lupekan masalah peribadi aku.. fokus pada seminar..
cume aku harap ! korang jgn terlalu awal JUDGE orang..
korang JUDGE dulu diri korang sendiri..
korang hanya nampak kesalahan org lain.. korang xnmpk kesalahan korang !
tepuk dada tanya selera =(

aku dah tak berdaya nak cakap ape..
sebab aku sendiri tak PERFECT..
tapi aku cube buat yang TERBAIK !
dari hujung rambut sampai hujung kaki..
AKU MINTAK MAAF KAT KORANG SEMUA..
LEMAN, ANIS, SYILA, SAIFUL, AZRI, LIM, HANA, PUTERI, AISYA, ANBU, PARAMES.. !
maafkan aku =(

...................................................................................

keluargaku yang tercinta~
ye ! AKU BANYAK MENYUSAHKAN KORANG SEMUA..
aku sedar.. !
TERIMA KASIH atas pengorbanan korang semua..
TERIMA KASIH BANYAK2...
satu je pintaku .. SOKONGLAH AKU UNTUK 3 BULAN NI SAHAJA.. =)
lepastu nak buat ape buat la..
nak lupakan aku pun tak pe.. nak sisihkan aku pun tak pe..
aku terima... cume sokonglah aku.. !

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a aku tak kan menangis

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...