Tuesday, June 14, 2011

BILE SAYA DAH PENAT !


hari2 bizi cari sponsor...
pikir pasal seminar yg xtahu kesudahannya..
keje tu.. keje ni..
sakit otakkk !

so, wat mase ni.. mane2 org yg xpenting..
aku ignore je..
malas nk amek tahu terus...
bnyk bende nk kene pikir skrg ni..
tension oo !
hari2 tekanan camni boley jd giler..

tp xpe.. ni semua just ntok 2,3 bulan je lagi..
lepas ni aku merdeka.. 1
merdeka dr persekitaran yg kotor ni..
bebas dr kolej yg memenatkan ni..
bebas dr pusat kebajikan yg jelek ni..
bebas dr mereka2 yg selfish...
bebas dr mereka2 dan mereka..

aku da penat tgok mereka2 tu..
aku da bosan ngn karenah2 mereka tu..
sangat menjelekkan...
xsaba aku nk memerdekakan diri.. !

perancangan da aku buat dgn baik..
hala tujuaan aku selepas ni..
selepas tamat belaja kat sini..
aku nk pergi jauh! jauh ke negeri org..
merantau mencari sesuatu yg baru...
seperti apa yg aku idamkan selama ni...

khdpn slps abes belajar 1000000000 kali lbh mencabar..
aku kene atur sebaik mungkin percaturan hdp aku..
aku akan atur mengikut acuan aku sendiri..

aku harap aku dapat lupe kan kwn2 aku di shah alam ni..
aku xnak ingat sorang pun dr mereka..
sebolehnya aku xnak jmpe sorang pun dr mereka..
walaupun yg sama2 menelan pahit dan madu dgn aku..
aku nk cube lupekan persekitaran shah alam ni..
insyaAllah satu hari nanti..
itu pun kalau aku mampu hadapinya.. ermm =(

ni lah perjalananku..
perjalanan ytg semakin jauhh..
jauh sejauh lautan NYA...

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a melupakan kenangan !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...