Sunday, June 26, 2011

BERSIH 2.0 MEROSAKKAN NEGARA !


burit la puak2 pembangkang ni !
kau tau tak korang sume tu orang mainan anwar jek !
korang tu dlm ketakutan sbb bakal hilang kerusi PRU akan dtg kan?
sbb tu korang buat perhimpunan ni !
mcm haram je puak2 korang ni !

ha ! da la tu sanggup pulak tu puak2 ni ikot telunjuk menatang seko ni !
sape lagi kalau bukan si Datuk Ambiga Sreenevasan..
korang tau x dia ni sape?
die ni la yg cuba memecahbelahkan agame islam dan org melayu !
dye ni antara org kuat anti islam ni !
pui ! tgok la nanti.. berapa ramai org2 melayu islam yg ikot bontot si ambiga ni !
puak2 PAS xtau la ape citer?
xkan duduk diam jek?
pui ! same je sume.. sia2 selama ni perjuangan ko !
duduk berpaksikan parti islam tp.. perjuangan ape yg korang bawak?

PAS mmg da xrelevan di malaysia !
aku da makin meluat dgn propaganda puak2 PAS yg berselindung dibalik name islam !
lol.. padahal aku xnmpak pun hasil puak2 ni..
menjahanamkan agama dan bangsa ade lah !
sedih tgok puak2 pas yg diperalatkan anwar n DAP..

buka sikit mate tu oii !
tgok ape yg diperjuangkan PAS tu..
karut belaka je tu..
pui !

aku harap, negara gubal perlembagaan !
org2 yg ikot perhimpuann haram BERSIH 2.0 ni dikenekan tindakan keras !
paling tidak pun buang negara terus !
menyemak je duk sini kalau nk buat huru hara !
sakit mate tengok puak2 mcm ni.. yg xreti langsung nk bersyukur.. lol!

BERSIH 2.0 PERHIMPUNAN HARAM !
KALAU SAYANGKAN NEGARA JGN IKOT PERHIMPUNAN NI !

m"Cry KoNkLuSi~
a.k.a aku syang negara aku !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...