Saturday, June 11, 2011

AKU DAH 20 TAHUN !

macam x caye jek ! umo da da menjangkau 20tahun pd 8 jun ari tu.. !
sbnrnye aku de azam xnk sambut burfday thn ni.. HAHA..
so, mlm burfday aku.. kul 8.45 mlm aku da terbongkang ats tilam..
krohhhh ! krohhhh ! krohhhh ! tidooo.. HAHA..

so, dlm diam2.. mase aku syok tido..
wan ali, kecik, cha n aswad buat projek rupanye.. !
dorang g membancuh bende2 organik ! bluweekkkk !
ade ke patut air kunyit+kicap yg da berbuih2+ beras berkulat+ kek da seminggu..
dan ntah ape2 lai dorang bancuh... eiiiiii ! nk muntah aku ..




si kecik ngh sebuk membancuh kek ! bluweekk


dalang ke dua! dye jijik.. ! aku lg la jijik.. ! bluweekk !

lepas dorang bancuh2! dalam kul 12 lebih..
tibe2 aku rase ade orang simbah aku !
ceitttt ! wan ali simbah ntok kejutkan aku.. grrrrr
tetibe.. hapy burfday acu.. ! haiyakkk.. ahhaha



dengan muke baru bngn tido aku tiup kek.. haha

so, dgn muke blur aku pun masuk la bilik air...
keluar je bilik air n buka pintu.. tetibe... zhusssss !




aku kene jirus ngn bend2 organik tu.. yekkksss.. !





abes toilet umah aku.. ! haha


bau nye busuk gilerr ! termuntah2 aku dibuatnye...


hapy burfday acu.. ! haha

apa2 pun.. walaupun busukkk !
ttp best.. thnxs my housmate coz ngat burfday aku..
ttp seyesly korang mmg kejam ngn aku.. hahah !


syg korang !


kngn g xblh lupe.. !


burfday tahun lepas ! kene teruk gak !



mungkin ni kngn terakhir kita sama2..
lepas ni semua da buat haluan sendiri...
ade yg bakal jd tourism mang, doktor, askar..
so, walau ape pun kerjaa kita ni..
aku harap satu hari kita akan jumpe balikk.. !

kngn selama perkenalan ni xkan aku lupekan.. !
thnks 4 everything !

m'Cry KoNkLuSi~
a.k.a kenanganku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...