Wednesday, June 2, 2010

ADIK AKU...






NI LA ADIK AKU..
NAME DIA NUR AIDIL BIN HAMZAH..UMUR DYE 18..
DYE TINGGAL KAT FELDA SG TENGI SELATAN..
SGT BAIK DAN RAPAT GLER NGAN AKU...HEHEHE

cternye mcm nh..waktu kat s.m.teknik slim river dlu..
aq nh exco asrama..so,aq handle orientasi dak2 form4..
mcm biase la..aq denda dorg..buli dorg..ahhaah
kate senior..huahua..lg2 exco..guna la kuasa y ada..heheh
tp bkn gler kuase..jus amek kesempatan..hahak

kebetulan aq kne jage n tunjuk kawsn skul kat kelas 4 binaan bangunan..
aq pun jlnkan la tugas aq ngn exco lain(khairol n kecik) ngn pnoh dedikasi..hehehe
pastu,aq adakan sesi suai kenal kat situ..huhu..
y lain dak2 laki cpt mesra ngn aku..kecuali si aidil nh..
rupa2nye dye nh jenis pemalu nk tegur org..ahhak
pastu esoknye..aq kenekan dye..aq suh aidil jg ketua kumpulan grup..haha
terketar2 gak la si aidil nh..hehhe
start pada tu aq da rapat sket ngn dye..

2,3 ari pastu,ad senior pompuan nh nk minx aidil jd adk angkt dye..
si aidil nh perangai cam aq..xske layan pompuan sgt..hahak
aidil pun jmpa aq..minx tolong aku ckp kat dak tu y dye xnk jd adk angkt..ehhe
pastu aidil pun tnye aq..ko jd abg angkt aq bleyh x??
kebetulan aq xde adk angkt sbb setiap senior mest ad sorg adk angkt..
so..aq setuju jela..hehehe..aq xkesah pon..hahak~~
bermulalah aidil jd adik angkat aku..haha

start dari tu ktorg rapat2..ary2 aq lepak ngn dye..
slalu dye tnye aq..minx tlg aq..aq xkesah pon..
sbb aq da anggap dye mcm adik kandung aq..hehe~~
g pun dye agak bertuah sbb aq exco..hehe
sape2 adk angkt exco sng nye nk dpt line..huhu~~
contohnye lau ad spotcheck..tentu exco y buat..
so,aq g tau la si aidil awl2 bile de spotcheck..
so,brg2 terlarang mcm hp,rokok dye bagi aq..huahua
aq simpan la kat bilik exco aku..haha..baik punye..!!
tu la kelebihan jd adk angkt exco..

sayangnye..aq xpat nk jdkan aidil exco asrama..
sebabnye aq xjumpe borg permohonan die..sebb hilang..
n g satu aq xnk la t ade y bawa mulut..
ckp aidil dpt sxco sbb ade aq..hahaha..
senang3 je dye ley jd exco..tu y mals tu..hehehhe...

lau x senang2 jek dye leyh jd exco siarraya..
p pham2 je la~
keje siaraya lagi berat dr exco lain...
xcukup tido n memenatkan~
uh~ letihh gak ooo~
p, oleh krn aq xmo aidil susah2..
aq xgalakkan dye jd exco siaraya cam aq...
hahak~ t dye xsanggup lak...

tu la sedikit pengalaman aq ngn aidil..
harap korg paham la...
aq nh ank bongsu..ade masenye nk gak seorg adik..hehe
aq bersyukur dpt si aidil..
walaupun dye nakal p dye manje sebenrnye..
aq knl sgt perangai dye..haha
aq cube curahkan kasih syg seorg abang mcmmane abg2 aq layan aq..
mcm tu la aq layan aidil..
aq xnh berkira ngn dye..n dye pun xberkira ngn aq..
seyes..aq sayang aidil sebagai adik aku..

aq harap hubungan adik beradik ktorang kekal selamanye..
aidil..tenkiu sbb jd adik aku..
tenkiu sbb bahagiakan aku..
tenkiu sebab bg ape y aq xpernah dpt selama nh..
tenkiu sbb bg aq peluang jd sebahagian dr family ko..
tenkiu atas segalanye....
aq xkan lupe kenangn pahit manis ngn ko..
tenkiu sgt2..............

~~m'Cry KoNkLuSi~~
a.k.a aku ade adik..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...