Wednesday, May 19, 2010

kebahagiaanku..

aq mula merasakn kebahagiaan ku..walaupun xsemanis mane..tp aq sedar masih ad sinar dlm hidup aku..aku mula merasakan yang aku berada didunia aku sendiri..
aq merancang percutian aku..
untuk hiburan diri aku sendiri..hahak..
selepas sume yang berlaku dlm hdup aq..
aq akan ambil peluang cuti seminggu nh dgn aktiviti2 y dpt menenangkan hdp aq..
mula2 dari ary sbtu nh smapi selase aq nk lepak kat felda sg tengi..
rumah adk angkat aku..huh!!happy gler sbb aq pon da lame xjmpa ngn dye...
pastu ari selasa tu aku akan bertolak ke teluk intan umah membe aq lak sampai ary jumat kot....
kat situ aq nk duk ngn kenyamanan dan keindahan sawah padi..
uhhh..!!!tenangnya...
pastu ary jumat smpai ahad aq akn terus ke dungun...
wah!!!!!xsabar nye aq nk merasai keindahan pantai..
tenangnya jiwa aku...ni la yang aq impikan..
aq cuma mahukan ketenangan..tanpa ganguan..
tanpa sebarang mslh..
ermmmm..!!nice!!!
n lau x keberatan.. dlm awl bln 6 aku akan ke pontian lak..
wah..!!!bes nye...
aku harap percutian aku ni dipenuhi dgn keseronokan dan kebahagiaan..
AKU NAK ENJOY!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...